Termeni si conditii 

Prin plasarea unei comenzi electronice pe site-ul nostru sau telefonice la numarul afisat la sectia contact, veti fi automat de acord cu termenii si conditiile afisate aici de catre noi.

GsmGo cu denumirea comerciala AUTOMATIST SRL, cu sediul social in Radauti, jud Suceava, str Iraclie Porumbescu nr. 2, cu numarul de oridine in Registrul Comertului J33/475/2014, avand codul unic de inregistrare, RO33211535.

Protectia datelor cu caracter personal.

GsmGO colecteaza date personale pe platforma, numai cu acordul clien?ilor, pentru urmatoarele scopuri: 

  •  procesarea, facturarea si expedierea comenzii catre client;

  •  pentru a rezolva, anula sau orice fel de problema legata de comenzi sau  contracte, servicii sau produse achizitionate de catre client;

  •  se asigura ca are acces la toate serviciile oferite;

  •  trimite periodic newslettere si/sau memento-uri prin e-mail (e-mail, SMS) si/sau telefon;

  •  contactarea la cererea clientului;

  •  contactarea pentru a rezolva probleme legate de relatii cu clientii.

Prin crearea unui cont, fiecare client este de acord cu colectarea si gestionarea datelor sale personale de catre GsmGo in conformitate cu GDPR.

 

Cine vinde?

  • SC AUTOMATIST SRL – cu denumirea platformei GsmGo.

Cine poate cumpara?

  •  Orice persoana fizica sau jurdica, cu sau fara cont inregistrat. Clientul va trebui sa citeasca si sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre GsmGo si client pentru a avea acces la serviciiile oferite. In urma unui cont inregistrat pe domeniul GsmGo, clientul va avea acces la orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre GsmGo cat si acces ulterior la preturi speciale /discounturi/oferte personalizate.

  •   GsmGo are dreptul de a restrictiona contul clientului sau chiar exclude complet accesul catre serviciile oferite in cazul in care se considera o posibila frauda/prejudiciu asupra GsmGo. 

  • Contul este unic pentru fiecare client in parte.

Cum plasez o comanda?

  • produsele se pot alege direct din categoria aleasa sau accesand direct bara de search pentru a alege produsul direct cautat;

  • dupa ce ai adaugat produsul/produsele in cos, vei putea verifica continutul acestuia si costurile finale;

  • clientul poate finaliza comenzile pentru produsele care sunt vandute doar pe site, adaugand produsele dorite in cos si apoi platind prin una dintre metodele clar indicate. Odata adaugat in cos, acesta va fi disponibil pentru cumparare atata timp cat produsul este in stoc. Adaugarea unui produs in cos fara a finaliza o comanda nu re?ine automat produsul.

  • prin finalizarea comenzii, clientul este de acord ca toate datele furnizate de acesta necesare procesului de cumparare sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, specificata in acest document si emisa odata cu comanda.

Clientul poate efectua si comenzi telefonice la numarul afisat in sectiunea contact.

Toate produsele vandute pe site-ul nostru sunt supuse conditiilor de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare si cu politica comerciala a producatorului. Produsul este nou, in ambalajul original, de la fiecare sursa autorizata de producator. Certificatul de garantie este eliberat direct de producator, daca are o retea de service la nivel national, fie de catre GsmGo.

Atentie! Nu pot fi cerute despagubiri de catre client in cazul in care comanda  poate fi anulata din motive intemeiate (lipsa produsului din stoc, eventuale greseli de tiparire etc).

Cum pot plati comanda plasata?

  • suma totala a comenzii si costurile suplimentare de livrare vor fi afisate inainte de a finaliza comanda;

  • modalitatile de plata vor fi afisate si ele inainte de finalizarea comenzii, acestea fiind: plata card/ ramburs/ transfer bancar;

  • potrivit legii, pretul tuturor produselor include taxa de timbru verde

Modalitati de livrare

Comenzile plasate in zilele lucratoare pana in ora 15:30 vor fi expediate in aceeasi zi prin firma de curierat. Iar comenzile primite dupa ora 15:30 vor fi procesate si livrate in urmatoarea zi lucratoare.

Produsele comandate pot fi livrate atat pe teritoriul Romaniei cat si in afara, costurile de livrare fiind mentionate si afisate inaintea plasarii comenzii de catre client. Produsele vor fi asigurate si ambalate corespunzator pentru a ajunge catre destinatar in siguranta. Livrarea se va face in 1-2 zile lucratoare de catre firma de curierat.Timpul de livrare poate creste in functie de disponibilitatea stocului. De asemenea, clientul acceptand termenii si conditiile afisate, firma de curierat va avea acces la un mijloc de comunicare ales (telefon, SMS, email) pentru a efectua livrarea comenzii catre client. 

Atentie! Este necesara verificarea amanuntita a coletului si a produselor cu atentie in momentul primirii acestora! Eventualele sesizari legate de avarierea coletelor sau a produselor cat si lipsa unora dintre produse nu vor fi luate in considerare. Orice reclamatii de acest gen se vor mentiona catre firma de curierat. Daca coletul este deteriorat (lovit, desigilat, fisurat, spart) aveti dreptul de a refuza coletul. Este obligatoriu completarea unui proces verbal de constatare cu firma de curierat.


Garantia produselor 

Toate produsele oferite de catre GsmGo dispun de garantie conform legii in vigoare si a politicii comerciale.

Pentru a beneficia de garantie, toate produsele din categoria de piese (display, touchscreen, acumulatori, componente GSM) trebuie sa fie montate intr-un service autorizat GSM care va elibera ulterior bon sau factura dupa caz pentru a fi eligibila garantia. In caz contrar, produsele nu beneficiaza garantie. 

Produsele ce vor fi returante catre GsmGo, vor avea sigiliile, folia protectoare(unde e cazul) si ambalajul original. In cazul in care produsele nu dispun de acestea, garantia nu poate fi incadrata, ulterior clientul va pierde dreptul la garantie si retur.

Produsele trimise in conditii neadecvate ce prezinta urme de lovituri, ciobiri, crapaturi sau piese defectate de catre client - arse, contact lichide, nu dispun de nici un fel de garantie.



Modalitati de retur

Orice persoana fizica are drept de retur conform legii in vigoare. Returul produselor se va face in maxim 15 zile. Ne rezervam dreptul de a accepta retururi si de catre persoanele juridice, GsmGo avand dreptul de a transforma contravaloarea sumei in credit ce va fi ulterior folosit la urmatoarea comanda efectuata pe platforma GsmGo.

Produsul ce urmeaza returnat de catre client va fi trimis in ambalajele si sigiliile originale fara ramburs la adresa mentionata in sectiunea contact. Cheltuielile de transport vor fi suportate de catre GsmGo doar in cazul produselor cu defect din fabrica.

In cazul persoanelor fizice returnarea contravalorii comenzii se va face in maxim 14 zile calendaristice, din momentul preluarii si verificarii produsului in sediul GsmGo. Ulterior fiind furnizat de catre client contul bancar unde se va vira contravaloarea sumei datorate. Unde sunt comandate mai multe produse de acelasi fel, returul va fi acceptat doar in cazul unui singur produs desigilat, restul vor fi trimise sigilate. Coletele trimise de catre clientii ce nu au completat formularul de retur si nu au fost acceptate de catre GsmGo, vor fi refuzate.


Atentie! Toate produsele ce doriti sa le trimiteti retur sau garantie, vor fi trimise doar dupa completarea si verificarea de catre GsmGo a formularului de garantie/retur (unde este cazul). Unul din colegii nostri va vor contacta dupa verificarea formularului pentru accept.